Video

Αναπτύξτε τη μεθοδολογία καινοτομίας με την καθοδήγηση ομάδων παγκοσμίως για την ανάπτυξη νέων προτάσεων

Περίληψη
ING Bank

Πρόκληση

Γνωρίσαμε την ING το 2014, όταν την βοηθήσαμε  να αναπτύξει ένα νέο σύστημα πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου που ονομάζεται «payconiq». Μαζί με την ομάδα «payconiq» ξεκινήσαμε να διενεργούμε έρευνες αγοράς, και να δοκιμάζουμε διαφορετικούς τρόπους να προσεγγίσουμε για να καθορίσουμε τελικά τις βέλτιστες ψηφιακές προτάσεις για την αγορά.

Με αυτή την προσέγγιση και τα αποτελέσματά της, η ING ανέπτυξε τελικά τη μέθοδο καινοτομίας «PACE». Η ING έχει θέσει ως στόχο την εφαρμογή αυτών των μεθόδων παγκοσμίως για τη δημιουργία και τη διατήρηση της ταχύτητας της καινοτομίας.



Λύση

Η καινοτόμος μεθοδολογία «PACE» δημιουργήθηκε με στόχο την επιτάχυνση της καινοτομίας σε όλες τις λειτουργικές δομές της επιχείρησης. Η μεθοδολογία εφαρμόστηκε στα τμήματα και τις επιχειρηματικές μονάδες της ING παγκοσμίως και χρησιμοποιείται σήμερα σε δύο βασικούς πυλώνες:

  • Στα στοχευμένα προγράμματα επιτάχυνσης καινοτομίας
  • Στις καθημερινές δραστηριότητες  μέσα από το πρόγραμμα PACE Everyday.

Μέσα από τα στοχευμένα προγράμματα επιτάχυνσης καινοτομίας, δίνεται η ευκαιρία σε όσους εργαζόμενους έχουν μια ιδέα, να την επικυρώσουν και να την αναπτύξουν περαιτέρω σε διάστημα τουλάχιστον τριών μηνών.

Αντιθέτως, Το PACE Everyday, καθιερώνει ένα πρόγραμμα καινοτομίας, το οποίο είναι κατάλληλο για χρήση σε καθημερινό επίπεδο, με έμφαση στην ευελιξία και την προσαρμοστικότητα.


Αποτελέσματα

Με μια ομάδα 13 Boosters και άλλων τόσων υπαλλήλων της ING, δουλέψαμε για 3 συνεχόμενα έτη, εφαρμόζοντας την καινοτομία PACE και PACE Everyday. Η μεθοδολογία  PACE που αναπτύξαμε  είναι βασισμένη σε λογικές Lean Startup,  Agile Scrum και Design Thinking.

Η ανάπτυξη και εφαρμογή της μεθοδολογίας PACE επηρέασε έμμεσα 52.000 υπαλλήλους της ING, ενώ άμεσα 144 εργαζομένους, που συμμετείχαν σε διαδικασίες ανάπτυξης καινοτομίες.

Η Innovation Booster, ως βασικός συνεργάτης της εταιρίας για όλο αυτό το διάστημα, εκπαίδευσε συνολικά 12 προπονητές μέσα στην  ING ενώ 36 μάνατζερ της επιχείρησης συμμετείχαν σε σεμινάρια εκπαίδευσης με στόχο την κατανόηση και εφαρμογή της μεθοδολογίας σε όλες τις βαθμίδες.

Οι καινοτομίες και τα έργα που προέκυψαν ήταν πολυάριθμα, συμπεριλαμβανομένων:

- πρόταση υποθηκών για μεσάζοντες

- βελτιωμένη έκδοση της εφαρμογής της ING για τους πελάτες της

- «Robot»-Σύμβουλοι για ιδιωτικές επενδύσεις (Γερμανία)

- ανάπτυξη στρατηγικής  μάρκετινγκ για εμπορικά κέντρα (Πολωνία)

- δημιουργία πλατφόρμας άμεσων συναλλαγών για τον τομέα των μεγάλων επιχειρήσεων (παγκοσμίως)

- ίδρυση διεθνής πλατφόρμας peer 2 peer πληρωμών

- αύξηση της μετατροπής των γαλλικών λογαριασμών


Υλοποιήσαμε Χ πρότζεκτ

Χ προϊόντα αναπτύχθηκαν και διατέθηκαν στην αγορά


Eνδιαφέρεστε?

Καλεστε ενα Booster