Video

Αναπτύξτε και δοκιμάστε έναν νέο τρόπο πωλήσεων

Περίληψη
Unilever

Πρόκληση

Ενόψει της αυξανόμενης αγοράς home-delivery, η Unilever, μας ζήτησε να αναπτύξουμε μια νέα στρατηγική για τον τομέα "Out of Home". Η πρώτη έκδοση αυτής της στρατηγικής επικεντρώθηκε στην προσφορά διαφόρων προϊόντων παγωτού στους καταναλωτές μέσω εταιρειών παράδοσης τροφίμων όπως η Deliveroo, η Thuisbezorgd & η UberEats. Τα πρώτα διαδικτυακά σημεία πώλησης του παγωτού ήταν επιτυχημένα, αλλά για να καταστεί το μοντέλο αυτό βιώσιμο, έπρεπε να ξεπεραστούν ορισμένες προκλήσεις.

Η Innovation Booster κλήθηκε να εντοπίσει το βέλτιστο χαρτοφυλάκιο για τους διαδικτυακούς καταναλωτές, να κατανοήσει τον τρόπο μετατροπής μιας πλατφόρμας social media σε πλατφόρμα διαδικτυακών πωλήσεων και να δημιουργήσει νέες προτάσεις που θα φέρουν την μελλοντική ανάπτυξη.



Λύση

Ξεκινήσαμε το έργο δημιουργώντας ένα δικό μας ηλεκτρονικό κατάστημα. Χρησιμοποιώντας στοιχεία από διαφορετικές μεθοδολογίες καινοτομίας, όπως το Design Thinking & Agile, ήμασταν σε θέση να πειραματιστούμε σε μικρή κλίμακα με την καλύτερη δυνατή σύνθεση των προϊόντων.

Για να συλλέξουμε στοιχεία για την πορεία που ακολουθεί ο πελάτης, όταν αγοράζει παγωτό στο διαδίκτυο, πήραμε  συνεντεύξεις από τους πελάτες, και παρακολουθήσαμε όλα τα βήματα που κάνουν στην διάρκεια της διαδικτυακή τους διαδρομής.

Τέλος, χρησιμοποιήσαμε το Growth Hacking για να αυξήσουμε το ποσοστό των πελατών που βλέποντας την διαφήμιση των παγωτών, μεταφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα για να το αγοράσουν.


Αποτελέσματα

Πραγματοποιήθηκαν 16 διαφορετικά πειράματα

Παρουσιάστηκαν 18 νέα προϊόντα διαδικτυακά

Το CTR Click Through Rate βελτιώθηκε κατά 135%

ROAS Return on advertisement spend (Επιστροφή δαπανών διαφήμισης) 3,87 *

*Η Unilever διαθέτει πλέον ηλεκτρονικά καταστήματα παγωτού σε 8 διαφορετικές χώρες



Eνδιαφέρεστε?

Καλεστε ενα Booster